Den bedste tid Velkommen hjem fra Alperne!

Velkommen hjem fra din skiferie med Danski! Vi håber, at du har haft en fantastisk tur til Alperne, og at vi ses på pisterne igen til næste vinter - eller hvem ved, måske allerede til en kort skitur mere denne sæson?

Her på siden kan du finde svar på de ofte stillede spørgsmål. Finder du ikke svar, på det du søger, så ring endelig til os på telefon 86 800 600.

Ofte stillede spørgsmål

Smuk solnedgang over Alpendorf i Østrig

Reklamation

Har din skiferie ikke levet helt op til dine forventninger?

Vi er kede af, hvis der er noget på din skiferie, som ikke lever op til dine forventninger. Men hvis situationen skulle opstå, er det vigtigt, du kontakter vores personale på destinationen med det samme, så de kan hjælpe dig. Der er ingen grund til at få spoleret ferien over fejl eller mangler, som kan løses på destinationen. Venter du med at reklamere, til du kommer hjem fra skiferien, har vi ingen mulighed for at udbedre situationen.

 

Dog skal du altid være velkommen til at kontakte os efter din skirejse, hvis du ikke synes, at behandlingen på rejsemålet har været tilfredsstillende. Udfyld formularen her, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til

Reklamation?

Danski

Tlf. +86 800 600 eller aftersales@skinetworks.com

Glade skiløbere på ski i masser af sne og sol i Zell Am See med Danski

Sygdom, skade og tyveri

Er du blevet syg eller kommet til skade under skiferien?

Gælder din reklamation sygdom, skade eller tyveri, skal du kontakte dit eget forsikringsselskab. Købte du en rejseforsikring sammen med din rejse, skal du udfylde en skadeanmeldelse her.

Har du spørgsmål til

Sygdom, skade og tyveri?

Danski

Tlf. +86 800 600 eller aftersales@skinetworks.com

Danski guider i Alpendorf kaster med sne

EU-forordningen

Er du dækket af EU-forordringen 261/2004, når du rejser med Danski?

Du er hos Danski dækket af loven om Pakkerejser, da du med dit køb af de forskellige ydelser hos os, er dækket af denne. Forordning 261/2004 er alene gældende mellem luftfartsselskaber og passagerer, så eventuelle krav om kompensation efter Forordningens bestemmelser skal rettes direkte til det transporterende luftfartsselskab. Vi kan derfor desværre ikke være dig behjælpelig i dette henseende. Vi må derfor henvise dig til luftfartsselskabet og Statens Luftfartsvæsen, der står for kontrollen med efterlevelsen af Forordning 261/2004.

 

Ved henvendelser om håndteringen af en flyforsinkelse og ekstra udgifter i forbindelse med en forsinkelse, som dit eget forsikringsselskab ikke dækker, kan du benytte nedenstående formular.

 

Sørg her altid for at vedhæfte bilag, kvitteringer, PIR rapport, billeder med mere så vidt muligt.

Har du spørgsmål til

EU-forordningen?

Danski

Tlf. +86 800 600 eller aftersales@skinetworks.com

Flyv med Danski til Alperne fra Kastrup, Billund og Aalborg

Flyrejsen

Har du beskadiget eller forsinket bagage eller er flyet forsinket?

Beskadiget eller forsinket bagage
Hvis du er så uheldig, at din bagage er beskadiget eller ikke dukker op ved ankomsten til lufthavnen, destination eller ved hjemkomsten, skal du anmelde det til flyselskabet med det samme.

 

Herefter udfyldes en PIR (Property Irregularity Report), som bruges i forbindelse med en eventuel international eftersøgning af bagagen, eller som dokumentation for skadens omfang i forbindelse med en forsikringssag. Vær opmærksom på, at det er dit ansvar, at denne rapport bliver lavet.

 

Har du ikke købt en rejseforsikring, henviser vi til din indboforsikring. Det er også muligt at rette erstatningskrav direkte til det pågældende flyselskabs kundeservice. 

 

Flyforsinkelse
Forsinkelser kan ske og kan skyldes tekniske fejl, vejrforhold eller overbelastning af lufttrafikken. Eventuelle tilslutningsfly er på eget ansvar.

 

I tilfælde af forsinkelser skal du følge den information, som du får af flyselskabet eller flyselskabets repræsentant. Danski har ingen repræsentanter i de danske/svenske/norske lufthavne.

 

Du står selv som rejsende for udgifter til taxi, hvis du kommer for sent til fly-, tog- eller busforbindelser, medmindre forsinkelsen skyldes en fejl, som Danski har ansvaret for i følge rejsebetingelserne.

Har du spørgsmål til

Flyrejsen?

Danski

Tlf. +86 800 600 eller aftersales@skinetworks.com

Skiferie i fantastiske Tignes med Danski

Glemte sager

Hvad gør du, hvis du har glemt noget på skiferien?

Hvis du har glemt eller mistet noget på din skiferie, så kontakt vores personale på destinationen - så vil de forsøge at hjælpe dig. Er du kommet hjem, kan du sende os en mail på mail@danski.dk, så vil vi forsøge at hjælpe med at finde dine glemte sager.

Vær opmærksom på, at vi ikke har mulighed for at sende glemte effekter hjem med vores fly eller personale. Det er derfor på egen regning, hvis du skal have dine glemte sager hjem fra Alperne.

Har du spørgsmål til

Glemte sager?

Danski

Tlf. +86 800 600 eller aftersales@skinetworks.com

Danski guider i Alpendorf kaster med sne

Ros

Jeg har ros til Danski - hvordan sender jeg det til jer?

Vi elsker at høre, når vores gæster har haft en god skiferie til Alperne med os. Så hold dig ikke tilbage! Send gerne en mail til os på mail@danski.dk - det varmer helt nede i vores skihjerter hver gang.

Har du spørgsmål til

Ros?

Danski

Tlf. +86 800 600 eller aftersales@skinetworks.com

Rejser du alene med børn? Så er vores Solo med Børn lige noget for dig!

Hjemmeside

Jeg har forslag til Danskis hjemmeside - hvor skal jeg sende det hen?

Vi er altid glade for idéer og forslag til vores hjemmeside, da det er vores gæster, der bruger den mest. Så send endelig idéer og forslag til os på mail@danski.dk.

Har du spørgsmål til

Hjemmeside?

Rikke Levinsen (1)

Tlf. +45 86 800 600 eller rl@skinetworks.com

Reklamation på skiferien

Har du en klage på din skiferie? Udfyld formularen herunder, og vi kontakter dig inden for tre uger.

Skiferie i Alperne med Danski - vi har 22 destinationer i Alperne